Over ons

Organisaties staan vandaag de dag voor veel ontwikkelingen: een interactieve samenleving, behoefte aan transparante communicatie, duurzame inzetbaarheid, thuiswerken, flexibele arbeid, schaarste van talent, aankomende pensioengolf, reorganisaties. Wij zijn ervan overtuigd dat in al deze ontwikkelingen mensen het verschil maken.

Daarom moeten organisaties meer dan ooit medewerkers boeien en binden. Organisaties moeten helder aangeven waar ze voor staan, daarvoor interne betrokkenheid creëren en dit in alle lagen doorvoeren. Dit stelt organisaties in staat om succes te behalen en te groeien. Een nauwe samenwerking tussen communicatie, HR, marketing en leidinggevenden is hierbij cruciaal.

Daarom hebben wij – als deskundigen op het gebied van HR en communicatie – de handen ineen geslagen. Wij zijn voortdurend op zoek naar bijzondere verhalen van ondernemers. En zijn nieuwsgierig naar hun antwoorden. Vanuit de overtuiging dat ondernemers elkaar veel te vertellen hebben en kennis willen delen. 

Maak nader kennis met Marieke Haaker

Ik kom uit een echte MKB-familie. Dat betekende aanpakken, wat je aan kunt pakken. Altijd oog voor de interne en externe klant. Zorgen voor een uitstekende en flexibele dienstverlening. En natuurlijk nooit klaar zijn. Met je werk en met verbeteren en groeien.

Toch ben ik in mijn familie een beetje een vreemde eend in de bijt. Ik studeerde Sociale Psychologie en ging aan de slag als trainer, coach en adviseur opleiding en ontwikkeling. Een studie en beroep dat een beetje te veel vanuit de theorie opereerde vonden mijn praktische familieleden.

Ik denk dat we elkaar juist veel te bieden hebben. Want naast die theorie heb ik inmiddels 17 jaar ervaring met het ontwikkelen van individuele medewerkers, groepen, teams en organisaties. Als adviseur, trainer, mentor en als coach heb ik medewerkers op weg geholpen in hun groei. Bij verschillende organisaties, van profit tot non-profit, van groot tot klein, als intern en extern deskundige. Ik weet wat er voor nodig is om groei en ontwikkeling bij medewerkers in gang te zetten en te bestendigen. Zodat medewerkers waar willen en kunnen maken wat de organisatie de klant beloofd.

Maak nader kennis met Claudette Deddes

“Wat mensen drijft, boeit mij. Niet het alleen ‘wat’ en ‘hoe’, maar juist ook het ‘waarom’. Mensen helpen het ‘waarom’ te vertalen en de kern over te brengen. Zodanig dat relaties waardevol worden en in beweging komen. Dát is mijn drijfveer in het communicatievak.”

In 2010 is een langgekoesterde wens in vervulling gegaan: de oprichting van Deddes Company, communicatiemanagement. Met ruim 17 jaar ervaring in corporate communicatie, zowel aan klant- als bureauzijde, bij profit- en non-profit organisaties. Met een voorliefde voor een kleine en middelgrote ondernemers, met drive en motivatie.

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s